Profesionální komunikace se zákazníkem
Pracujte na ni
Zákazník je člověk, který u nás utrácí a my díky tomu vyděláváme, takže bychom se k němu měli chovat na profesionální úrovni. Když s našimi službami i přístupem bude spokojený, tak je rázem větší pravděpodobnost, že u nás nakoupí znovu, a ještě k tomu nás třeba někomu doporučí, čímž si budujeme dobrou pověst. Se zákazníkem se dá mluvit o spoustě věcech, přičemž vždy bychom měli mít vhodné vystupování. Samozřejmě každému jde mluvit s cizími lidmi jinak, ale každý na tom může pracovat a zlepšovat se.
Komunikovat se dá přes různé systémy, přičemž mezi nejčastější se řadí email, telefon a osobní setkání. Když nám někdo zavolá, tak základem je představit svou firmu a případně sebe. Během hovoru je potřeba držet se solidního vystupování, naslouchat klientovi, pravdivě odpovídat na otázky a být o němu upřímný. Samozřejmě informací, jak se zlepšit v tomto ohledu je třeba na internetu mnoho, takže si je můžete prostudovat.
Telefonní číslo
Hovory přes mobil mají tu výhodu, že signál je okamžitě přenášený k příjemci a ten náš rovnou slyší a může hned odpovídat. Takže zákazník nám kdykoliv například po dobu otevírací doby může zavolat a vyřešit s námi vše potřebné, případně se na něco zeptat, takže se stále jedná o dost využívaný způsob komunikace. Aby se k nám zákazník dovolal, tak nejdříve potřebuje vědět naše telefonní číslo.
Proto bychom jej měli mít na různých místech jako je web, reklamní předměty, služební auta a tak dále. Dost velkou roli hraje, jaký má tvar, protože když je to pouze devět náhodných čísel, které spolu nijak nesouvisí a nedávají nám žádnou spojitost, tak se pamatují dost špatně. Proto si můžeme pro svou firmu zakoupit takzvané zlaté číslo VIPcislo.cz. To je výjimečné v tom, že obsahuje nějaké kombinace čísel, dvojčíslí, postupnost a jiné možnosti. Mnohdy jej stačí vidět pouze jednou a už si ho pamatujeme, takže si ho rovnou třeba uložíme do mobilu.